Cyril Gispert
Cyril Gispert © CIRDÒC

Dempuèi lo 1èr de setembre de 2020 Cyril Gispert assegura la foncion de director general del CIRDÒC de Besièrs.

Originari de Narbona, agregat en Sciéncias socialas, èra de per abans vici-president estatutari de l’universitat Paris 8 – Vincennes-Saint-Denis. Sa candidatura reculhiguèt l’unanimitat de la Jurada de seleccion recampant l’ensemble de las collectivitats membras.

Dins la continuitat de las accions mesas en òbra per son predecessor desira de far de l’establiment un pòl de referéncia en matèria d’engenharia culturala en domeni occitan e d'espandir mai largament encara sas accions cap als publics novèls a totas las escalas territorialas.

Remplaça Benjamin Assié.

Comunicat del CIRDÒC


Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Lo mistèri de la Montanha Negra'

Lo mistèri de la Montanha Negra

En novembre de 2012 sul webzine Jornalet Sèrgi Viaule presentava lo libre de Cristina Clairmont Lo mistèri de la Montanha Negra.

Conte : 'Lo meu ostal' de Joan Bodon

Plancat

Lo recuèlh Contes del meu ostal de Joan Bodon sortiguèt en 1951.