Cyril Gispert
Cyril Gispert © CIRDÒC

Dempuèi lo 1èr de setembre de 2020 Cyril Gispert assegura la foncion de director general del CIRDÒC de Besièrs.

Originari de Narbona, agregat en Sciéncias socialas, èra de per abans vici-president estatutari de l’universitat Paris 8 – Vincennes-Saint-Denis. Sa candidatura reculhiguèt l’unanimitat de la Jurada de seleccion recampant l’ensemble de las collectivitats membras.

Dins la continuitat de las accions mesas en òbra per son predecessor desira de far de l’establiment un pòl de referéncia en matèria d’engenharia culturala en domeni occitan e d'espandir mai largament encara sas accions cap als publics novèls a totas las escalas territorialas.

Remplaça Benjamin Assié.

Comunicat del CIRDÒC


Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.

Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.