Capsule HTT
Prototip de la capsula d'HyperloopTT

Lo dimars 26 de genièr de 2021 Hyperloop Transportation Technologies (HTT) anoncièt que tabalhariá amb la societat Icomera per far comunicar las siás capsulas.

Icomera es un especialiste de la conectivitat internet sens fials embarcada pel transpòrt.

La societat desplegarà sa tecnologia dicha TraXside™, un malhum d'antenas e de fibras, que permetrà las comunicacions dels iperlops en desplacament amb las infrastructuras fixas al sòl.

Precedentament Hyperloop Transportation Technologies, que las siás installacions sul continent europèu son basadas a Francazal a Tolosa, comuniquèt sus d'autres partenariats. Trabalharà notadament amb Ferrovial, Hitachi Rail, and Altran.


Acòrdi de partenariat entre Mistral AI e Airbus

Logo de Mistral AI en 2026

Un acòrdi de partenariat es estat signat lo 28 de mai de 2026 a París entre Mistral AI e Airbus.

Intelligéncias artificialas : Anthropic comunica

Article Anthropic junh de 2026

La societat Anthropic publiquèt lo 4 de junh de 2026 un article per informar sus los potencials de son agent IA Claude.

Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Teatre : 'Geronimo' d'André Benedetto

Lo Geronimo de Benedetto

En 1974 André Benedetto montava la pèça Geronimo, los redactors de la revista Revolum dels mes de genièr de 1975 ne rendián compte.

La Twingo electrica es disponibla

Twingo electrica 2026

Ven de sortir a la debuta d'aqueste an 2026 la Twingo electrica de Renault.

Energia : un malhum per l'idrogèn en Euròpa del nòrd

Nordic-Baltic Hydrogen Corridor (NBHC)

Es en projècte la creacion d'un malhum de transpòrt d'idrogèn entre Alemanha e Finlàndia : lo Nordic-Baltic Hydrogen Corridor (NBHC).

Veituras autonòmas : Stellantis melhora sa tecnologia

STLA AutoDrive Stellantis

Lo constructor d'automobilas Stellantis, que possedís las marcas Peugeot e Citroën, prevei de propausar plan lèu de modèls a conducha autonòma de nivèl 3.

SpaceX : segond ensag del Starship

Segond ensag, Starship, SpaceX, 18 de novembre de 2023

Se debanèt lo 18 de novembre de 2023 lo segond ensag de la fusada Starship.