Lo dissabte 14 de setembre de 2019 serà inaugurada a Tolosa davant l'intrada del Jardin de las Plantas l'estatua de Frederic Mistral.

L'òbra de Sébastian Langloÿs serà desvelada a 14h30. Un vin d'onor porgit per la comuna de Tolosa accompanharà l'eveniment.

Seràn presents : Carole Delga presidenta de la region Occitània, Jean-Luc Moudenc cònsol màger de la vila e Jacques Mouttet capolièr del Felibrige.

La velha, una jornada d'estudi es prevista a l'Ostal d'Assezat sus Frederic Mistral e l'expausicion Mistral e l'Euròpa serà inaugurada a l'Ostal d'Occitània.

Las manifestacions son organizadas per lo Felibrige amb lo sosten de la region Occitània e de la comuna de Tolosa. Convergéncia occitana, Calandreta, lo CIRDÒC e l'Universitat Joan Jaurés participaràn als eveniments.


Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.

Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.

Bulgària far part de la zòna èuro

Pèça de 2 € bulgara de 2026

Dempuèi lo mes de genièr de 2026 la moneda bulgara es l'èuro.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.