Lo dissabte 14 de setembre de 2019 serà inaugurada a Tolosa davant l'intrada del Jardin de las Plantas l'estatua de Frederic Mistral.

L'òbra de Sébastian Langloÿs serà desvelada a 14h30. Un vin d'onor porgit per la comuna de Tolosa accompanharà l'eveniment.

Seràn presents : Carole Delga presidenta de la region Occitània, Jean-Luc Moudenc cònsol màger de la vila e Jacques Mouttet capolièr del Felibrige.

La velha, una jornada d'estudi es prevista a l'Ostal d'Assezat sus Frederic Mistral e l'expausicion Mistral e l'Euròpa serà inaugurada a l'Ostal d'Occitània.

Las manifestacions son organizadas per lo Felibrige amb lo sosten de la region Occitània e de la comuna de Tolosa. Convergéncia occitana, Calandreta, lo CIRDÒC e l'Universitat Joan Jaurés participaràn als eveniments.


Robèrt Lafont : a prepaus de la mòrt del general de Gaulle

Glèisa Nòstra Dòna de París lo 12 de novembre de 1970

En 1970 morissiá lo general de Gaulle. Dins lo numèro 22 de la revista Viure, Robèrt Lafont tornava sus l'eveniment.

Lo site de René Merle : Remembrança

Illustracion, site de René Merle

René Merle es actiu dempuèi las annadas setanta al còp coma escrivan, cercaire o militant. S'interessèt notadament a l'accion occitanista e a la lenga occitana. Publica sus un site dedicat la frucha de son trabalh.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.