Detalh d'una de las fotografias de Georges Souche

Secret de l'èrba

Se dabana del 4 de setembre fins al 2 d'octobre de 2020 a Lesinhan la mòstra fotografica Secret de l'èrba. Las òbras son de Georges Souche.

Lo nom d'aquela exposicion ven d'un dels tèxtes fondators de l'òbra de Max Roqueta Verd Paradís.

Georges Souche amb aquelas fotografias, rend omenatge a l'escrivan amb lo qual publiquèt mantuns obratges entre 1995 e 2003.

Lo fotograf nos mena al còr dels territòris intimes del país de l'enfança de l'autor, entre garriga secrèta, graminèas que sorgisson de l'ombra, òrts abandonats e autras sorsas misteriosas.


Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.