La Guépia Universitat Occitana
Montatge de fotografias de las edicions precedentas © Lenga Viva

Del 12 al 19 de julhet de 2021 universitat a La Guepia

Temps d’ensenhament, d’animacion, d’estudi, mas tanben ocasion d'encontres e de convèrsas cada an l' Universitat Occitana de La Guepia remosa al còp d'estudiants en formacions, d'escrivans, d’intellectuals e d’artistas de renom.

Se vòl un luòc d'encontre entre cultura sabenta e cultura populara lo tot dins un ambient al còp estudiós e pausadís, los pès chimpats dins l’aiga de Viaur e d’Avairon.

Lo programa

UOE La Guepie 2021


Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.