La Guépia Universitat Occitana
Montatge de fotografias de las edicions precedentas © Lenga Viva

Del 12 al 19 de julhet de 2021 universitat a La Guepia

Temps d’ensenhament, d’animacion, d’estudi, mas tanben ocasion d'encontres e de convèrsas cada an l' Universitat Occitana de La Guepia remosa al còp d'estudiants en formacions, d'escrivans, d’intellectuals e d’artistas de renom.

Se vòl un luòc d'encontre entre cultura sabenta e cultura populara lo tot dins un ambient al còp estudiós e pausadís, los pès chimpats dins l’aiga de Viaur e d’Avairon.

Lo programa

UOE La Guepie 2021


Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Lenga : un 'òm' que se pòt evitar

Ops ! Que de òm !

Sus l'emplec de òm en occitan, un article de Patrici Pojada dins la revista Lo Diari (numèro 14).

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).