CFPO Region Occitània
Detalh de la primièra pagina del site del CFPO de la region Occitània

Del mes de decembre de 2021 fins a la debuta del mes de mai de 2022 lo CFPO de la region Occitània propausa una formacion intensiva a l'occitan.

Present sul terren dempuèi gaireben trenta ans, l’associacion prepara als mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitana.

Demai met en plaça d'examèns per respondre als besonhs dels aprenents adultes que desiran d’obténer una reconeissença de lor nivèl de competéncia segon l’Encastre European Comun de Referéncia per las Lengas (o EECRL).


Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

L'occitan es un balon de rugbi !

rugbi

En setembre de 2013, J. B. publicava sul site de l'IEO d'Aveyron lo sieu punt de vista sus la lenga occitana.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Sul libre de Régine Lacroix-Neuberth 'Le Théatricule et le caleçon d'écailles'

Le Théatricule et le caleçon d'écailles

Critica de Robèrt Lafont del libre Le Théatricule et le caleçon d'écailles.

Los mots de milhau

En 2015 sortissiá lo libre de Martine e Jacques Astor, Los mots de Millau.