CFPO Region Occitània
Detalh de la primièra pagina del site del CFPO de la region Occitània

Del mes de decembre de 2021 fins a la debuta del mes de mai de 2022 lo CFPO de la region Occitània propausa una formacion intensiva a l'occitan.

Present sul terren dempuèi gaireben trenta ans, l’associacion prepara als mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitana.

De mai met en plaça d'examèns per respondre als besonhs dels aprenents adultes que desiran d’obténer una reconeissença de lor nivèl de competéncia segon l’Encastre European Comun de Referéncia per las Lengas (o EECRL).


Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Musica : entrevista de Guillaume Lopez

Guillaume Lopez

Dins son magazine del mes de novembre de 2019, la vila de Tolosa publicava una entrevista de Guillaume Lopez.

Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).