Montesegur 2023

Visual de l'eveniment de 2023

Lo movement Occitània e Libertat organiza coma cada an sul Prat dels Cremats la comemoracion del lenhièr de Montsegur.

Montsegur annada 2023

Prima, temps de renaissença, Montsegur, font d’esperanças novèlas.

En aqueles tempses bravament trebolats, l'imatge inescafable dels Bonsòmes e de las Bonas Femnas, de pè dins lor fe, nos son una raiç solida de la consciéncia nòstra qu'a totjorn a se liberar dels despotismes que l'assautan.

Per aquò, serem, fidèls a Montsegur sul Prat dels Cremats, lo dimenge 19 de març a 11 oras per un moment de memòria, d'omenatge, e de paraula viva.

Occitània e Libertat


Paulin Courtial : L'occitan conven perfièchament al ròck

CXK

En junh de 2022 Paulin Courtial èra en concèrt a Tolosa dins son numèro 89, lo jornal de la comuna, À Toulouse, presentava lo cantaire.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Critica del libre de Georges Labouysse 'Histoire de France, l’imposture'

Siege d'alesia, Vercingetorix Jules Cesar

Dins la revista Lo lugarn numèro 94 Cristian Rapin tornava sul libre de Georges Labouysse Histoire de France, l'imposture.