forum-d-oc Lo 5 de febrièr de 2022 al Teatre de la Mediteranèa a Tolon se debanarà la convencion del Forum d'Òc.

Lo subjècte ne serà après la votacion de la lei Molac : Quinas pistas d'accion per las lengas de França ?

La manifestacion se debanarà en preséncia de Na Virginie Pin, vice-presidenta del Conselh Regional provençal. Participaràn tanben :

  • Paul Molac, deputat del Morbilhan (en visioconferéncia) ;
  • Michel Felin-Palas, jornalista a L'Express ;
  • Médéric Gasquet-Cyrus, mèstre de conferéncia a l'Universitat d'Aix-Marselha e jornalista a France-Bleu-Provence.

Las informacions praticas per participar son sul site del Forum.

Lo Forum d'Òc festeja ongan sos sèt ans. Creat en 2014, es destinat a recampar las accions en favor de la lenga occitana en Provença. Son mai de 500 associacions o institucions que lo compausan.

Programa forum d'òc 2022 1

Programa forum d'òc 2022 2


Ives Roqueta sus Frederic Mistral

Tresor

Un article de Ives Roqueta (junh de 1998). Sorsa : Lo Lugarn numèro 86/87, 2004.

Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Totèm : lo grapaud de Baçan

Grapaud de Baçan

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2, presentava qualques totèms occitans.