Coma cada an l'IEO d'Aveyron organiza al mes de setembre sa Passejada Occitana.

Ongan se debanarà lo dissabte 23 de setembre.

L'objectiu dels organizators es de permetre al mond de poder al còp caminar e vistalhar lo país, amb per guida un locutor occitanofòn.

Lo 23 de setembre la passejada menarà sos participants, sus sièis o sèt quilomètres, del costat del causse de Sebasac. Lo guida serà Cristian Andrieu.

Seràn al programa, lo vilatge de Cadairac, las pèiras levadas, los escavaments arqueologics descobèrts, las activitats del sègle passat e de uèi.

Rendètz-vos es donat a 14h00, plaça de la glèisa de Cadairac.

La jornada s’acabarà dins l’amistat d’un quatre oras partejat.


Totèm : l'agaça d'Abelhan

agaça

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt (1988)

Diccionaire occitan-français de Louis Alibert

Testimoniatge de Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt.

Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.