Dissabte 20 d'abril de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005), Martin Motte, professor d'istòria a l'universitat de París IV, presentarà la correspondéncia entre William Bonaparte Wyse e Mistral.

Dissabte 25 de mai de 2013 : fèsta parisenca de Santa Estela. A 11:30 amassada al pè de l'estatua de Dòna Clamença Isaure en l'onor dels Jòcs florals de Tolosa, al jardin del Luxemborg.

Dissabte 8 de junh de 2013 : dins l'encastre de la Felibrejada de Cèus aprèp-dinnada literària : "Marcel Pagnol, un autor provençal".

Dimenge 9 de junh de 2013 : tre 9 oras 15, Felibrejada annadièra de la vila de Cèus e del felibrige parisenc. Messa en Occitan celebrada per l'abat majoral Jòrdi Passerat ; ceremònia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr Jacques Mouttet ; passacarrièra ; vin d'onor e remesa de medalhas de Florian ; repais ; espectacle amb lo grop de Niça Nice la belle ; romievatge subre las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d'òc, e de Leon Ancelly.

 

 


Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Lo site de René Merle : Remembrança

Illustracion, site de René Merle

René Merle es actiu dempuèi las annadas setanta al còp coma escrivan, cercaire o militant. S'interessèt notadament a l'accion occitanista e a la lenga occitana. Publica sus un site dedicat la frucha de son trabalh.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.