Dissabte 20 d'abril de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005), Martin Motte, professor d'istòria a l'universitat de París IV, presentarà la correspondéncia entre William Bonaparte Wyse e Mistral.

Dissabte 25 de mai de 2013 : fèsta parisenca de Santa Estela. A 11:30 amassada al pè de l'estatua de Dòna Clamença Isaure en l'onor dels Jòcs florals de Tolosa, al jardin del Luxemborg.

Dissabte 8 de junh de 2013 : dins l'encastre de la Felibrejada de Cèus aprèp-dinnada literària : "Marcel Pagnol, un autor provençal".

Dimenge 9 de junh de 2013 : tre 9 oras 15, Felibrejada annadièra de la vila de Cèus e del felibrige parisenc. Messa en Occitan celebrada per l'abat majoral Jòrdi Passerat ; ceremònia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr Jacques Mouttet ; passacarrièra ; vin d'onor e remesa de medalhas de Florian ; repais ; espectacle amb lo grop de Niça Nice la belle ; romievatge subre las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d'òc, e de Leon Ancelly.

 

 


Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Lo mistèri de la Montanha Negra'

Lo mistèri de la Montanha Negra

En novembre de 2012 sul webzine Jornalet Sèrgi Viaule presentava lo libre de Cristina Clairmont Lo mistèri de la Montanha Negra.