Dissabte 07 de genièr de 2012 a 14:30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon 75005 París, vesprada poetica e teatrala amb Gui Matieu, poèta provençal, e per acabar : fèsta dels reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 28 de genièr de 2012 a 14:30, facultat de drech, sala de las fèstas, 2nd, escalièr M, 12 plaça del Panteon 75005 París,  Dictada Occitana, en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins los Païses occitans e en Catalonha. Organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc, de Radio Pays e del Club Occitan de Noisy.

Dissabte 11 de febrièr de 2012 a 14:30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon 75005 París, Michel Alessio, de la DGLF LF vendrà presentar le sieu libre, paregut en çò de Vent Terral dos ans fa, revirada de l’obratge, en yidish, de Z. Szajkowski : "La langue des Juifs du Pape". A la debuta de la sesilha, Andrieu Fulconis presentarà le sieu libre que deu lèu crebar l’uòu a prepaus del "vilatge provençal".

Dissabte 10 de març de 2012 a 14:30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon 75005 París, conferéncia de Krystel Maurin : la vida e l’òbra de Napoléon Peyrat (1809-1881), pastor protestant, autor de "l’Histoire des Albigeois, les Albigeois et l’Inquisition" (1870).

 


Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.

Maria-Clàudia Gastou : sus 'l'Armana prouvençau'

armana prouvençau

A propaus de l'Armana prouvençau.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.