Fabriqué en Occitanie
Sonia Mielke presidenta de MontCapel © Region Occitània

A l'iniciativa de la Region Occitània ven de naisse la marca Fabriqué en Occitanie.

Aquesta a per objectiu de volorizar los sabers far de la region e de sosténer los artesans, entrepreneires e creators occitans. Comprend pas lo sector alimentari e los vins.

Quatres domènis son particularament mes en valors :

  • l'artisanat d'art ;
  • la santat, la bèltat, lo benèsser ;
  • la mòda e los accessòris ;
  • la decoracion, lo bricolatge.

Joan Jaurés : educacion populara e lengas (1911)

Joan Jaurés

Lo 15 d'agost de 1911 dins La dépêche du Midi èra publicat un article de Joan Jaurés. Tornava aquí sus la lenga occitana que parlava correntament.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Paulin Courtial : L'occitan conven perfièchament al ròck

CXK

En junh de 2022 Paulin Courtial èra en concèrt a Tolosa dins son numèro 89, lo jornal de la comuna, À Toulouse, presentava lo cantaire.