Dissabte 4 d'octobre de 2014 : 14h00 a Cèus (92), sala del primièr estage del cinèma Le Trianon, 3 bis, carrièra Marguerite Renaudin. Collòqui Autour de Mistral, organizat amb los Miègjornals de Cèus e la Velhada d'Auvèrnha.

Participacion de :

  • Glaudi Bressand, capiscòl dels Miègjornals de Cèus : Memori e raconte : a las sorsas de la vocacion de Mistral. Mistral epistolièr : l'exemple de sa correspondéncia amb Léon de Berluc-Pérussis ;
  • Gui Matieu : Mistral etnològ ;
  • Roger Vidal, capiscòl de la Velhada d'Auvèrnha e Gui Taillade, vici-president de la Velhada d'Auvèrnha : 1914, l'annada ont morís Mistral e o s'escantís la Velhada d'Auvèrnha.

Dissabte 15 de novembre de 2014 : 14h30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) : amassada generala dels Amics de la lenga d'òc. Rapòrt moral e rendut compte financièr, conselh d'administracion de renovelar, programa de l'annada, questions divèrsas.

En segonda partida Edmond Romieu evocarà Jòrdi Roquièr, cineaste a qual devèm los filmes Farrabica e Bicafarra. Contèt sa vida dins de nòtas ont se sòna Pescaluna. La tissa del cinèma l'ajudèt d'endurar la misèria, la vertadièra, la misèria negra que visquèt orfanèl de guèrra.

Dissabte 13 de decembre de 2014 : 14h30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) : la majorala Peireta Bérengier parlarà de : Mistral e las Americas. A la fin de la sesilha tastarem coma de costuma los tretze dessèrts provençals.


Suls libres de Joan-Ives Casanòva 'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

En 2007 sortissián dos libres de Joan-Ives Casanòva : Trèns per d'aubres mòrts e A l'esperduda dau silenci.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.