Dissabte 4 d'octobre de 2014 : 14h00 a Cèus (92), sala del primièr estage del cinèma Le Trianon, 3 bis, carrièra Marguerite Renaudin. Collòqui Autour de Mistral, organizat amb los Miègjornals de Cèus e la Velhada d'Auvèrnha.

Participacion de :

  • Glaudi Bressand, capiscòl dels Miègjornals de Cèus : Memori e raconte : a las sorsas de la vocacion de Mistral. Mistral epistolièr : l'exemple de sa correspondéncia amb Léon de Berluc-Pérussis ;
  • Gui Matieu : Mistral etnològ ;
  • Roger Vidal, capiscòl de la Velhada d'Auvèrnha e Gui Taillade, vici-president de la Velhada d'Auvèrnha : 1914, l'annada ont morís Mistral e o s'escantís la Velhada d'Auvèrnha.

Dissabte 15 de novembre de 2014 : 14h30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) : amassada generala dels Amics de la lenga d'òc. Rapòrt moral e rendut compte financièr, conselh d'administracion de renovelar, programa de l'annada, questions divèrsas.

En segonda partida Edmond Romieu evocarà Jòrdi Roquièr, cineaste a qual devèm los filmes Farrabica e Bicafarra. Contèt sa vida dins de nòtas ont se sòna Pescaluna. La tissa del cinèma l'ajudèt d'endurar la misèria, la vertadièra, la misèria negra que visquèt orfanèl de guèrra.

Dissabte 13 de decembre de 2014 : 14h30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) : la majorala Peireta Bérengier parlarà de : Mistral e las Americas. A la fin de la sesilha tastarem coma de costuma los tretze dessèrts provençals.


Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Totèm : lo camèl de Besièrs

Camèl de Besièrs

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.