Dissabte 11 de genièr de 2014 - 14h30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : vesprada poetica e musiçala amb Gui Matieu mèstre en Gai saber, e Domitille Vigneron del grop de musica Flor Enversa, que presentarà le sieu darrièr CD « Blacatz de Proensa » consacrat al sénher Blacatz III de Provença, dich lo Grand Guerrièr, que visquèt entre la fin del sègle XII e la debuta del sègle XIII (~ 1176-1239) e que li agradavan las femnas, la galantariá, la guèrra, las fèstas bronzissentas, los cants, los divertiments e tot çò que dona prètz e valor a un òme onèst. Per acabar la vesprada, festejarem los reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 25 de genièr de 2014 - 14h30, sala 3, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, Radio País, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Dissabte 22 de febrièr de 2014 - 14h30, a Cèus (Sceaux, 92330), sala del primièr del cinèma Le Trianon , 3 bis, carrièra Marguerite Renaudin : Stéphane Giocanti, presentarà le sieu darrièr libre paregut a la debuta de 2013 en çò de Flammarion, C'était les Daudet. Aquesta manifestacion es organizada amb los Miegjornals de Cèus e la Velhada d’Auvèrnha.

Dissabte 22 de març de 2014 - 14h30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : conferéncia de nòstre amic escrivan, ensagista, Rémi Soulié : Joseph d’Arbaud, Paul Arène et le crépuscule des Dieux.


Lenga occitana, beluga de l'espèr

Belugas

Un tèxt del jornal La Beluga (Tarn e Garona), agost de 2008.

Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Pèire Lagarde sus Joan Bodon (1971)

Joan Bodon

En 1971 dins la revista Vida Nòstra Pèire Lagarde presentava Joan Bodon.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.