Dissabte 11 de genièr de 2014 - 14h30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : vesprada poetica e musiçala amb Gui Matieu mèstre en Gai saber, e Domitille Vigneron del grop de musica Flor Enversa, que presentarà le sieu darrièr CD « Blacatz de Proensa » consacrat al sénher Blacatz III de Provença, dich lo Grand Guerrièr, que visquèt entre la fin del sègle XII e la debuta del sègle XIII (~ 1176-1239) e que li agradavan las femnas, la galantariá, la guèrra, las fèstas bronzissentas, los cants, los divertiments e tot çò que dona prètz e valor a un òme onèst. Per acabar la vesprada, festejarem los reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 25 de genièr de 2014 - 14h30, sala 3, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, Radio País, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Dissabte 22 de febrièr de 2014 - 14h30, a Cèus (Sceaux, 92330), sala del primièr del cinèma Le Trianon , 3 bis, carrièra Marguerite Renaudin : Stéphane Giocanti, presentarà le sieu darrièr libre paregut a la debuta de 2013 en çò de Flammarion, C'était les Daudet. Aquesta manifestacion es organizada amb los Miegjornals de Cèus e la Velhada d’Auvèrnha.

Dissabte 22 de març de 2014 - 14h30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : conferéncia de nòstre amic escrivan, ensagista, Rémi Soulié : Joseph d’Arbaud, Paul Arène et le crépuscule des Dieux.


Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.

Robèrt Lafont : critica del libre de Renat Nelli 'Le Roman de Flamenca' (1966)

Roman de Flamenca - Nelli

En 1966, Renat Nelli publicava lo libre Le Roman de Flamenca. Robèrt Lafont dins la revista Viure numèro 6 ne fasiá la critica.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.