Dissabte 5 d’octòbre de 2013 : collòqui sus la batalha de Murèth (12 de setembre de 1213), organizat amb los Miègjornals de Cèus e la Velhada d’Auvernha pel 800enc anniversari d’aqueste eveniment.

Intervencions de :

  • Felip Martel (Universitat de Montpelhièr) : « Muret : l’Occitanie un Etat manqué ? »,
  • Martin Motte (Universitat de París IV): « La stratégie militaire du roi Pierre II d’Aragon et celle de Simon de Montfort ».

Cèus (92), Hôtel de ville de Sceaux, 122, rue Houdan, Salle Erwin Guldner, 14 oras (cafè d’acuèlh tre 13:30).

Per aquesta ocasion, le Capolièr del Felibritge, Jacques Mouttet, serà present que remetrà la cigala de Majoral al Joan-Francés Costes. Sètz totes convidats a la ceremònia.

Dissabte 16 de novembre de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París), amassada generala : rapòrt moral e rendut compte financièr, conselh d’administracion de renovelar.

Dissabte 14 de decembre de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) la majorala Peireta Bérengier parlarà de Nicolas-Claude Fabry de Peiresc (Beugencier, 1580-Ais de Provença, 1637), intellectual de l’epòca barròca, scientific, òme de letras, « un Grand Prouvençau que touquè en tóuti li sciènci, un biblioufile chanu, presidè lou Parlamen de z-Ais. Fuguè un grand astrounome ». A la fin de la sesilha, tastarem, coma de costuma, les tretze dessèrts provençals.


Séverine Bonnin, cantaira

Séverine Bonnin, cantaira, Fuòc en Gàbia

Dins son edicion del mes de novembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava la cantaira Séverine Bonnin.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Viure 1965 : Revolucion Occitana

La revista Viure fondada en 1964 foguèt pendent un desenat d'ans lo luòc d'expression privilegiat per la critica, las analisas, l'expression d'una pensada occitana liura.