Dissabte 5 d’octòbre de 2013 : collòqui sus la batalha de Murèth (12 de setembre de 1213), organizat amb los Miègjornals de Cèus e la Velhada d’Auvernha pel 800enc anniversari d’aqueste eveniment.

Intervencions de :

  • Felip Martel (Universitat de Montpelhièr) : « Muret : l’Occitanie un Etat manqué ? »,
  • Martin Motte (Universitat de París IV): « La stratégie militaire du roi Pierre II d’Aragon et celle de Simon de Montfort ».

Cèus (92), Hôtel de ville de Sceaux, 122, rue Houdan, Salle Erwin Guldner, 14 oras (cafè d’acuèlh tre 13:30).

Per aquesta ocasion, le Capolièr del Felibritge, Jacques Mouttet, serà present que remetrà la cigala de Majoral al Joan-Francés Costes. Sètz totes convidats a la ceremònia.

Dissabte 16 de novembre de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París), amassada generala : rapòrt moral e rendut compte financièr, conselh d’administracion de renovelar.

Dissabte 14 de decembre de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005 París) la majorala Peireta Bérengier parlarà de Nicolas-Claude Fabry de Peiresc (Beugencier, 1580-Ais de Provença, 1637), intellectual de l’epòca barròca, scientific, òme de letras, « un Grand Prouvençau que touquè en tóuti li sciènci, un biblioufile chanu, presidè lou Parlamen de z-Ais. Fuguè un grand astrounome ». A la fin de la sesilha, tastarem, coma de costuma, les tretze dessèrts provençals.


Patrici Pojada sus l'aranés e l'occitan general

L'aranés e l'occitan general

En 2010 la generalitat de Catalonha publicava quatre estudis sus l'aranés e l'occitan general.

Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

L'occitan es un balon de rugbi !

rugbi

En setembre de 2013, J. B. publicava sul site de l'IEO d'Aveyron lo sieu punt de vista sus la lenga occitana.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.