Dissabte 6 d’octobre de 2012 : collòqui sus la lexicografia d’Òc, organizat amb los Méridionaux de Sceaux e la Veillée d’Auvergne pel centenari de la mòrt de Xavièr de Forvièras (1853-1912), autor amb le R. P. Rupert, del Pichot Tresor, dictionnaire provençal-français & français-provençal.

Intervencions de :

  • Claude Bressand (Méridionaux de Sceaux ), sul diccionari provençal-francés d’Honnorat ;
  • Philippe Martel (Universitat de Montpelhièr) : Mistral e Xavièr de Forvièras, lou Tresor dóu Felibrige e lou Pichot Tresor ;
  • la Majorala Pierrette Bérengier : presentacion de l’òbra del Consèu de l’escrich mistralenc ;
  • Josiane Ubaud (lexicografa e etnobotanista) que presenterà lo sieu diccionari ortografic, gramatical e morfologic de l’occitan.

Ceus (Sceaux,92330) sala del prumièr estanci del cinèma Le Trianon, 3 bis, carrièra Marguerite Renaudin, 14 oras.

Dissabte 17 de novembre : 14:30, sala 110, 1er, facultat de drech París-Pantheon (12, place du Panthéon 75005 Paris), amassada generala (rapòrt moral e rendut compte-financièr, conselh d’administracion de renovelar). En segonda partida de la sesilha, Martin Motte, professor d’istòria a l’Universitat de Paris IV, nos presentarà la correspondéncia entre William Bonaparte-Wyse (1826-1892), majoral del Felibrige en 1876, e Mistral.

Dissabte 15 de decembre : 14:30, sala 110, facultat de drech, la Majorala Pierrette Bérengier, parlarà de l’òbra de Xavièr de Forvièras (1853-1912), escrivan provençal, lexicograf, majoral del Felibrige en 1889 (cigala dis isclo). A la fin de la sesilha, tastarem, coma de costuma, les tretze dessèrts provençals.


Sul libre de Régine Lacroix-Neuberth 'Le Théatricule et le caleçon d'écailles'

Le Théatricule et le caleçon d'écailles

Critica de Robèrt Lafont del libre Le Théatricule et le caleçon d'écailles.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.