Dissabte 20 d'abril de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005), Martin Motte, professor d'istòria a l'universitat de París IV, presentarà la correspondéncia entre William Bonaparte Wyse e Mistral.

Dissabte 25 de mai de 2013 : fèsta parisenca de Santa Estela. A 11:30 amassada al pè de l'estatua de Dòna Clamença Isaure en l'onor dels Jòcs florals de Tolosa, al jardin del Luxemborg.

Dissabte 8 de junh de 2013 : dins l'encastre de la Felibrejada de Cèus aprèp-dinnada literària : "Marcel Pagnol, un autor provençal".

Dimenge 9 de junh de 2013 : tre 9 oras 15, Felibrejada annadièra de la vila de Cèus e del felibrige parisenc. Messa en Occitan celebrada per l'abat majoral Jòrdi Passerat ; ceremònia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr Jacques Mouttet ; passacarrièra ; vin d'onor e remesa de medalhas de Florian ; repais ; espectacle amb lo grop de Niça Nice la belle ; romievatge subre las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d'òc, e de Leon Ancelly.

 

 


Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.

Patrici Pojada sus l'aranés e l'occitan general

L'aranés e l'occitan general

En 2010 la generalitat de Catalonha publicava quatre estudis sus l'aranés e l'occitan general.