Dissabte 20 d'abril de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005), Martin Motte, professor d'istòria a l'universitat de París IV, presentarà la correspondéncia entre William Bonaparte Wyse e Mistral.

Dissabte 25 de mai de 2013 : fèsta parisenca de Santa Estela. A 11:30 amassada al pè de l'estatua de Dòna Clamença Isaure en l'onor dels Jòcs florals de Tolosa, al jardin del Luxemborg.

Dissabte 8 de junh de 2013 : dins l'encastre de la Felibrejada de Cèus aprèp-dinnada literària : "Marcel Pagnol, un autor provençal".

Dimenge 9 de junh de 2013 : tre 9 oras 15, Felibrejada annadièra de la vila de Cèus e del felibrige parisenc. Messa en Occitan celebrada per l'abat majoral Jòrdi Passerat ; ceremònia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr Jacques Mouttet ; passacarrièra ; vin d'onor e remesa de medalhas de Florian ; repais ; espectacle amb lo grop de Niça Nice la belle ; romievatge subre las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d'òc, e de Leon Ancelly.

 

 


Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Ives Roqueta sus Frederic Mistral

Tresor

Un article de Ives Roqueta (junh de 1998). Sorsa : Lo Lugarn numèro 86/87, 2004.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Provença : la comuna de La Seina comunica en occitan

La Seina

La vila de La Seina en Provença sul sieu site internet presenta cada mes dins la seccion D'aquí un article en occitan.