Dissabte 20 d'abril de 2013 : 14:30, sala 110, facultat de drech París-Panteon (12, plaça del Panteon 75005), Martin Motte, professor d'istòria a l'universitat de París IV, presentarà la correspondéncia entre William Bonaparte Wyse e Mistral.

Dissabte 25 de mai de 2013 : fèsta parisenca de Santa Estela. A 11:30 amassada al pè de l'estatua de Dòna Clamença Isaure en l'onor dels Jòcs florals de Tolosa, al jardin del Luxemborg.

Dissabte 8 de junh de 2013 : dins l'encastre de la Felibrejada de Cèus aprèp-dinnada literària : "Marcel Pagnol, un autor provençal".

Dimenge 9 de junh de 2013 : tre 9 oras 15, Felibrejada annadièra de la vila de Cèus e del felibrige parisenc. Messa en Occitan celebrada per l'abat majoral Jòrdi Passerat ; ceremònia al jardin dels Felibres en preséncia del Capolièr Jacques Mouttet ; passacarrièra ; vin d'onor e remesa de medalhas de Florian ; repais ; espectacle amb lo grop de Niça Nice la belle ; romievatge subre las tombas de Josèp Loubet, refondator dels Amics de la lenga d'òc, e de Leon Ancelly.

 

 


Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.

Extrach de 'La quimèra' de Joan Bodon

La Quimèra

Debuta del libre de Joan Bodon, La Quimèra (Edicions de Roergue, 1989)

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Conte : 'Lo meu ostal' de Joan Bodon

Plancat

Lo recuèlh Contes del meu ostal de Joan Bodon sortiguèt en 1951.

Musica : entrevista de Guillaume Lopez

Guillaume Lopez

Dins son magazine del mes de novembre de 2019, la vila de Tolosa publicava una entrevista de Guillaume Lopez.