Cyril Gispert
Cyril Gispert © CIRDÒC

Dempuèi lo 1èr de setembre de 2020 Cyril Gispert assegura la foncion de director general del CIRDÒC de Besièrs.

Originari de Narbona, agregat en Sciéncias socialas, èra de per abans vici-president estatutari de l’universitat Paris 8 – Vincennes-Saint-Denis. Sa candidatura reculhiguèt l’unanimitat de la Jurada de seleccion recampant l’ensemble de las collectivitats membras.

Dins la continuitat de las accions mesas en òbra per son predecessor desira de far de l’establiment un pòl de referéncia en matèria d’engenharia culturala en domeni occitan e d'espandir mai largament encara sas accions cap als publics novèls a totas las escalas territorialas.

Remplaça Benjamin Assié.

Comunicat del CIRDÒC


Sul telefilm de Jacques Malaterre, 'L'Assassinat d'Henri IV'

Lo rei Enric IV

En 2009 sortissiá a la television francesa lo telefilm L'Assassinat d'Henri IV.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.