Cyril Gispert
Cyril Gispert © CIRDÒC

Dempuèi lo 1èr de setembre de 2020 Cyril Gispert assegura la foncion de director general del CIRDÒC de Besièrs.

Originari de Narbona, agregat en Sciéncias socialas, èra de per abans vici-president estatutari de l’universitat Paris 8 – Vincennes-Saint-Denis. Sa candidatura reculhiguèt l’unanimitat de la Jurada de seleccion recampant l’ensemble de las collectivitats membras.

Dins la continuitat de las accions mesas en òbra per son predecessor desira de far de l’establiment un pòl de referéncia en matèria d’engenharia culturala en domeni occitan e d'espandir mai largament encara sas accions cap als publics novèls a totas las escalas territorialas.

Remplaça Benjamin Assié.

Comunicat del CIRDÒC


Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.