Cyril Gispert
Cyril Gispert © CIRDÒC

Dempuèi lo 1èr de setembre de 2020 Cyril Gispert assegura la foncion de director general del CIRDÒC de Besièrs.

Originari de Narbona, agregat en Sciéncias socialas, èra de per abans vici-president estatutari de l’universitat Paris 8 – Vincennes-Saint-Denis. Sa candidatura reculhiguèt l’unanimitat de la Jurada de seleccion recampant l’ensemble de las collectivitats membras.

Dins la continuitat de las accions mesas en òbra per son predecessor desira de far de l’establiment un pòl de referéncia en matèria d’engenharia culturala en domeni occitan e d'espandir mai largament encara sas accions cap als publics novèls a totas las escalas territorialas.

Remplaça Benjamin Assié.

Comunicat del CIRDÒC


Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.

Joan Jaurés : educacion populara e lengas (1911)

Joan Jaurés

Lo 15 d'agost de 1911 dins La dépêche du Midi èra publicat un article de Joan Jaurés. Tornava aquí sus la lenga occitana que parlava correntament.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.

Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.