Florence Brutus, CIRDOC, 2021
Florence Brutus presidentat del conselh d'administracion del CIRDÒC (2021)

Lo 8 de decembre de 2021 al tèrme de la sesilha del conselh d’administracion e en conformitat amb los sieus estatuts, la governança de l’Establiment Public de Cooperacion Culturala (EPCC) CIRDÒC es estada en partida renovelada.

Es desenant Florence Brutus, tanben 7èna vicepresidenta de la Region Occitània que presidarà lo conselh. Succedís a Patric Roux.

Jean-Luc Armand, conselhièr regional de la Region Nòva Aquitània, es estat elegit 1èr vicepresident del conselh d'administracion de l'establiment. Remplaça Charline Claveau que demòra administratritz.

Alberte Frey, 3ena adjuntat de la comuna de Besièrs demòra 2nda vicapersidenta.

Benjamin Assié, conselhièr regional de la Region Occitània sietarà al conselh d'administracion en qualitat d'administrator.

[lo comunicat del CIRDÒC]


Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria

Carles Pons : diaspòra roergassa en Argentina

Clement Cabanettes, Pigüé

Un article de Carles Pons sus la diaspòra roergassa en Argentina.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.