Florence Brutus, CIRDOC, 2021
Florence Brutus presidentat del conselh d'administracion del CIRDÒC (2021)

Lo 8 de decembre de 2021 al tèrme de la sesilha del conselh d’administracion e en conformitat amb los sieus estatuts, la governança de l’Establiment Public de Cooperacion Culturala (EPCC) CIRDÒC es estada en partida renovelada.

Es desenant Florence Brutus, tanben 7èna vicepresidenta de la Region Occitània que presidarà lo conselh. Succedís a Patric Roux.

Jean-Luc Armand, conselhièr regional de la Region Nòva Aquitània, es estat elegit 1èr vicepresident del conselh d'administracion de l'establiment. Remplaça Charline Claveau que demòra administratritz.

Alberte Frey, 3ena adjuntat de la comuna de Besièrs demòra 2nda vicapersidenta.

Benjamin Assié, conselhièr regional de la Region Occitània sietarà al conselh d'administracion en qualitat d'administrator.

[lo comunicat del CIRDÒC]


Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.

Carles Pons : diaspòra roergassa en Argentina

Clement Cabanettes, Pigüé

Un article de Carles Pons sus la diaspòra roergassa en Argentina.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.

Sèrgi Viaule sul libre de Jules Cubaynes 'Camins de guèrra'

Camin de guèrra, Jules Cubaynes

Una critica de Sèrgi Viaule pareguda dins lo jornal La Setmana en 2018.