Detalh d'una de las illustracions del libre de la mòstra 'Notre Occitanie'

Mòstra Notre Occitanie

La mòstra Notre Occitanie es estada concebuda per la Region Occitània. Vint e doas òbras originalas de Hervé Di Rosa seràn presentadas al public sus tot lo territòri de la region.

La primièra presentacion se ten a l'Otèl de Region, a Tolosa, del 26 d'agost fins al 26 de setembre de 2020.

Las òbras graficas de Hervé Di Rosa son accompanhadas de tèxts de Claude Sicre. Totes dos son anar posar al còr de çò que per eles far l'esséncia de la region. Entre autre son occitanitat e sa catalanitat.

Un libre es estat editat que racampa lo trabalh dels dos artistas. Un extrach se pòt legir aquí.


Sus la musica occitana anciana

Mondonville per Quentin de La Tour

Un article de Marcel Carrieres escrich en 1972 per la revista Vida Nòva numèro 5.

Bilingüisme ! E perqué pas !

Bilingüisme

En 2019, Pèire Escudé èra convidat per l'IEO de Rodés per parlar del bilingüisme.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Nòva : 'Lo cinc de junh' d'Ives Roqueta

Estiu

Dins la revista Letras d'òc numèro 1, de 1965, Ives Roqueta publicava lo tèxt : Lo cinc de junh.